Kiinnostaako marttailu?

• edullisesti kotitalousneuvontakursseja
  • hyödyllisiä jäsenetuja
  • kädentaitoja
  • oppimisen ja onnistumisen iloa

Tule mukaan

1. täyttämällä jäsentietolomake
  2. osallistu johonkin tapahtumaan ja ilmoita halukkuutesi puheenjohtajalle
  3. ota yhteyttä hallituksen jäseniin tai puheenjohtajaan

Kun liityt netissä marttoihin, merkitse yhdistyksen nimi Tuomelan Martat, niin liityt silloin meihin.
Martoissa on mahdollisuus uuden oppimiseen, yhdessä tekemiseen, vaikuttamiseen ja elämyksiin. Osallistumalla tuet myös kotien ja perheiden hyvinvointia. Marttaile omalla tavallasi - ole juuri niin aktiivinen kuin haluat: tule mukaan tiiviiseen toimintaamme tai seuraa tapahtumia ja kursseja netissä. Molemmilla tavoilla pääset osaksi yhteisöä, saat avuksesi neuvot ja vinkit sekä tuet tärkeää toimintaamme suomalaisten kotien arjen parantamiseksi.

Tietoa toiminnastamme saat omasta piiristäsi ja yhdistykseltäsi sekä tietysti nettisivujemme ja Facebook-yhteisömme kautta.

Ajankohtaiset marttailuasiat: http://www.martat.fi/marttailu
Martat Facebookissa: https://www.facebook.com/martatvinkkaa
Martat Twitterissä: @Martatvinkkaa

Jäsenmaksu

Vuoden 2016 jäsenmaksu on 40 euroa ja se sisältää Martat-lehden. Jäsenmaksu laskutetaan helmikuussa.

Uusi jäsen saa tekstiviestinä tiedon jäsenrekisteriin kirjaamisesta.

Marttajärjestöön pääset mukaan liittymällä jäseneksi johonkin marttayhdistykseen. Voit liittyä yhdistyksen jäseneksi ottamalla yhteyttä yhdistykseen tai täyttämällä jäsenhakemuksen.